Johanna's bakery


Yes! Mina bakverk gjorde succé på jobbet i dag. Med utrop som

- Kanongott!
- Du borde öppna ett bageri!
- Du vann Johanna!


så får jag anse att mina ansträngningar i tisdags kväll gav utdelning. Morotskakorna var väldigt omtyckta trots att de hade fått sig några törnar i byttorna som de transporterades i och tydligen var mina havrekakor med choklad i, helt plötsligt cookies. Alla vet ju att det är snäppet värre att ha bakat cookies än kakor. Oh la la. Min heder har återupprättats på jobbet och nu kan jag sova gott igen.

Kommentarer
Postat av: Mamma din

Jaså, är du sån hejare på att baka? Jag får väl gå i skola hos dig då. Kul att det gick hem!

2008-12-05 @ 17:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0