Fotoåret 2009- del 3

September
Nu startar fotokursen på studieförbundet som jag anmält mig till. Jag börjar på allvar använda helt manuella inställningar och lär mig ställa in ISO som jag tidigare aldrig gjort.  Sportfotografering får en helt ny betydelse för mig när jag inser hur förb****t svårt det är- men det är samtidigt kul som tusan! 






Oktober
Många vackra höstdagar med sprakande färger lockar ut mig med kameran mest hela tiden. Fotokursen fortsätter och jag testar nattfotografering för första gången.







November
Lite snö faller men mest regnar det under hela långa gråa november. Jag spelar lite poker och försöker hitta fotoinspiration.









December
På torget i Sundsvall är det skidtävlingar och jag och kameran går dit en sväng och trängs med fotografer som har proffsobjektiv. Vintern och kylan anländer med besked och jag fotar både lillebror och mig själv.







Kommentarer
Postat av: Danne (@dcarlbom)

Underbar bildserie alla tre, kul att få se vad som hänt under året :)



Ja, jag önskar nästan att jag hållit mig inomhus under nyår också, för det blev verkligen en flopp, bildmässigt =(



Kanske får skylla på bubblet i kombination med dåligt stativ och för mycket folk i närheten :P

2010-01-01 @ 23:40:19
URL: http://www.carlbomfoto.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0