Fotoåret 2009- del 2

Maj
Vårblommorna börjar kika fram och jag kryper omkring i dikena med kameran. Dessutom fotar jag lilla Tello. Den 30:e maj var det högsommarvärme (hela natten faktiskt) och grillen åker fram.







Juni
I början av juni hänger jag och kameran med på en Tallinn-kryssning och sommaren slår sedan ut i blom. Dessutom är det midsommar och trettioårsfest. För första gången i mitt liv lyckas (?) jag få en gädda på kroken.









Juli
På Gatufesten lämnar jag min favorit hemma och i stället får kompaktkameran hänga med. Några fotopromenader blir det också.









Augusti
När det är finväder ligger jag på stranden. Men det regnar också en hel del. Återigen åker jag iväg till Gräftåvallen och fotar den här gången bland annat det vackra vippiga röda gräset. I slutet av månaden hittar jag rönnbär utanför jobbet och tänder en fackla på balkongen när det vankas fest under en mörk augustikväll.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0