Zzzz

Det är fantastiskt skönt att det börjar bli varmare och framförallt grönare ute! Synd bara att man ska bli så trött på vårkanten av all pollen. Igår när jag kom hem från jobbet somnade jag halvsittande i soffan klockan sex och vaknade inte förrän vid midnatt- trots att telefonen hade ringt ett par gånger under kvällen. Sen gick jag till sängen och sov vidare tills väckarklockan ringde halv sju i morse...

(Nu när jag tittade på mina gamla blogginlägg så såg jag faktiskt att det var exakt likadant för exakt ett år sedan, se här. Det var lite komiskt.)

Det är skönt att det är fredag i morgon. Jag tror faktiskt att jag ska gå och sova nu så att det blir fredag lite fortare. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0