Fem på Stockholms-strapats

Sol, öl, Brolle och tjejer- det sammanfattar helgen rätt bra. Det har surrats och skrattats mycket och det har rullat en hel del pengar. Jag och Annie skumpade ner med tåget till Stockholm i fredags och blev mottagna av en välkomstkommitté av Marika och Zandra som just nu bor i Stockholm. Efter en kort stund slöt Helena upp för mat och öl och sedan har vi hängt mest hela helgen.

Musikalen Buddy Holly var bra och speciellt Brolle var värd värenda krona. Han har en röst som ingen annan, den är nyanserad och när han sjunger låter det som att någon har lagt på effekter i en studio. Otroligt imponerande! När jag satt i salongen så kände jag en oemotståndlig lust att knuffa bort folket på raderna framför mig och sätta mig på första raden nära denna magiska röst. Under en ballad var det inte långt till tårarna.

Det har varit en tokbra helg. Den enda nackdelen är väl egentligen att jag har varit som en zombie idag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0