Flyger runt som en fluga

Jag återvänder hit till blogg.se, efter att ha blivit rejält less på Weebly .com där jag huserat ett tag. Blogg.se känns betydligt mer stabilt så här kommer jag att skriva och bombardera er med bilder framöver.

Häromdagen var jag med mamma vid Ljungan och en fluga som satt på en kvist lät sig snällt fotograferas någon sekund. Det är nog bara så att jag måste köpa ett makro-objektiv till min kamera, så att jag kan få till några sjysta närbilder. För det här med att fota små detaljer är såå kul! I dagsläget krävs det lite redigering innan det blir sådana här bilder.

Med ett makro-objektiv hade jag kunnat fotat flugan så att den tog över hela bilden, med en underbar skärpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0