Salem, Salem, Salem

Nu ska Salem al Fakirs nya skiva Astronaut lyssnas igenom om och om och om igen. Jag ska skruva upp volymen så att musiken fyller hela lägenheten och så att hans ljuva stämma hörs ut genom den öppna balkongdörren och ner på gatan.

I april kommer Salem till Sundsvall och konsertbiljetter är inhandlade sedan ett par veckor tillbaka. Jag längtar som en vansinnig till konserten!

Ett par gånger efter nyår har Salem varit bisittare på Morgonpasset i P3 på fredagar och det är så kul att lyssna, jag blir alltid på lika bra humör. Smakprov finns här.

Salem- Astronaut

Kommentarer
Postat av: Madde

sv: bubblorna i kedjebilden kom på första försöket, då jag inte försökte få dem, utan de bara blev. Såg det på kortet sen, det var inte planerat alls! men visst blev det lite coolt? =D

2009-03-21 @ 16:09:55
URL: http://madeleinegothe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0