Missa inte!

Det är redan Gatufest-vecka. I år har jag bestämt mig för något slags mellanting och tänker gå och trängas med folk på gratis-onsdagen för att dricka öl och på betal-fredagen för att se ett par konserter. På lördagen blir det obligatorisk grillning för att sen styra kosan mot en krog. Visst låter det som en klockren planering?

Fredagen bjuder på tre konserter som lockar.

21.15 Miss Li, Scen Himlabadet
23.00 Two White Horses, Pipeline
00.00 Moneybrother, Stora Scenen

Jojo.
Jag kommer garanterat att få valuta för de kronor som biljetten kostar. Förra året hann jag med rätt mycket på en kväll och forftarande bär jag med mig den grymma konserten med The Ark som ett kärt konsertminne. Den som avslutades med guldkonfetti, en maffig gospelskör och med tårarna brännande i mina ögon.

Det kommer bli bra i år med.


Two White Horses-  Face Me Now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0