Dagens fotoskörd

När det är grått och trist ute då är det alldeles utmärkt väder för att fota. Lagomt med ljus och det blir inga irriterande skuggor som det blir när solen skiner. Dessutom så blir inte färgerna så utbrända och dassiga som det blir när det är soligt. Idag var det rätt härligt att krypa, ligga och sitta bland gräs och strån för att försöka få till några bra bilder.

Förresten, vad tycker ni om humlan som krälar sig fast vid den rosa blomman? Jag tycker den är humoristisk, jag skrattade till och med högt när jag tog bilden. Humlan ser verkligen ut att vilja bli ett med blomman! Eller så kanske humlan tänker "det här är min blomma, jag ska hålla fast vid den tills jag dör".












Kommentarer
Postat av: Z

Ja du, man tar väl på sig lite mycket kanske. Men jag är ju en av hennes stöttepelare, så man ställer ju upp. Det började med att jag skulle sjunga. Men nu har man en stor del i det hela. Kolla gärna in deras sida. http://tessanotobbe.webb.se är det fel finns sidan på min blogg.

2009-06-14 @ 01:03:37
URL: http://liillenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0