Maklösa Miss Li

Underbart, hänförande, glatt, sprudlande! Konserten med Miss Li igår var förstklassig, så skäms på er som inte var där. Återigen blir jag lika imponerad av hennes energi i alla upptempolåtar och de mer lugna partierna, och hur hon tar i för kung och fosterland för att göra en bra konsert. Som hon själv sa när det var dags för extranummer; Egentligen borde jag spara på rösten, jag ska spela i London i morgon. Men det är ju så kul och ni är ju så grymma så jag kan inte låta bli!. Så talar en artist som älskar det hon gör.

Lika imponerad blir jag av musikernas spelglädje och hur bandet tidvis känns som att de är på väg att balla ur helt, som om alla är på väg till varsitt dårhus - innan de hittar varandra igen och avslutar låten.

Så fort jag får chansen ska jag se Miss Li igen, helt klart. Detta var andra gången och jag får nog aldrig nog!

Miss Li- Ba Ba Ba



Miss Li- Polythene Queen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0