Kickstartar dagen lite sent

Här hade man varit ambitiös och ställt väckarklockan i dag på halv tio. Men nio timmars sömn räckte tydigen inte så jag somnade om och sov en timme tills en kompis ringde och väckte mig med ett hurtigt "mäh, ligger du fortfarande och sover"? Äh, vafan. Låt mig sova. Jag skyller på förkylningen.

Man kanske ska kicka igång sig själv med en Red Bull, det står några överblivna burkar i ett skåp någonstans från nån fest. Kanske en värktablett på det också så huvudvärken försvinner. Så får det bli. Hoppas jag blir en sån där batteri-kanin som bara går och går hela dagen och hela natten sen.

Nu blir det musik på hög volym, bland annat så tänkte jag lyssna igenom Pernilla Anderssons skiva Gör Dig Till Hund.

Pernilla Andersson-  Johnny Cash & Nina P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0