Lik överallt

Det känns tomt. Det känns ensamt. Vad ska nu mina kvällar fyllas med när hela säsong ett av Six Feet Under är avverkad?

I morse hallucinerade jag. Min mobiltelefon ringde ett par minuter innan min väckarklocka ringde-precis som vanligt. Men i stället för att automatisk drämma till snooze-knappen på väckaren som är placerad på fönsterbrädan, så stod jag kvar ett tag och funderade vid fönstret. Det var ett stort bekymmer för mig klockan sex i morse hur jag skulle hålla reda på två lik och i vilka kistor de skulle placeras i, nu när två klockor hade larmat om att två kroppar var på väg in.

För er som inte vet om det, så utspelar sig en del av handlingen i Six Feet Under på en begravningsbyrå.

Vilken tur att säsong två är beställd så att jag kan hallucinera vidare.

Trailer Six Feet Under, säsong 1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0