Sundsvall Railstyle

Efter ett sent uppvaknande tog jag kameran på axeln och begav mig ner till Stora torget här i Sundsvall, där det idag har pågått skidtävlingar. Jag klämde in mig på kanten bland mer rutinerade fotografer och försökte fånga några bra bilder. Det blev en hel del micklande med inställningarna på kameran innan exponeringen och skärpan blev hyfsad. En kille stod mitt i händelsernas centrum och fotade med en extern blixt (se sista bilden). Jag blev lite avundsjuk på honom eftersom han garanterat fick helt fantastiska foton från den positionen som han befann sig i.







Kommentarer
Postat av: Anton

Det jag funderar på är hur det gick för killen som är på bild sex uppifrån? Ser inte allt för säkert ut! :-) Annars kan jag tänka mig att det var ganska svårt att få till bildera utan att dom vart allt för suddiga. Vill oxå köpa kamera!!

2009-12-06 @ 01:30:06
Postat av: Johanna M.

Om jag inte minns fel så gick det hyfsat för honom, de som åkte verkade vana att parera och samla ihop ben och armar tills det var dags att landa. =) Jag blev sjukt imponerad, kom på mig själv med att stå och säga "ooooh" och "shiiit" bakom kameran.



Köp en kamera Anton, det vore kul med lite fotosällskap ibland! Du har ju verkat fotointresserad ett tag, så jag tycker du ska unna dig en systemkamera. =)

2009-12-06 @ 12:21:05
URL: http://mattssonjohanna.blogg.se/
Postat av: Lissen

Hejsan. Du har så rätt i att stigen du ser är från Norra berget.

Har tittat runt i din blogg och tycker att du tar fantastiska bilder. Dessutom är det så kul att se Sundsvallsbilder.

Ha det gott//Lissen

2009-12-06 @ 21:53:41
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Mamma

Oj, vilka skojiga bilder du tagit! Jättefina bilder.

Kramis!

2009-12-06 @ 22:56:53
Postat av: Anton

Ver ner själv och spanade på dom som åkte ett tag. Kan hålla med om att vissa var riktigt duktiga.



Det är bara en liten sak som fattas för att jag ska köpa en kamera och det är PENGAR! Jag är duktig på att spara men det kommer alltid något dyrt som man ska investera i.

2009-12-06 @ 23:05:29
Postat av: Susanne

Vilka läckra bilder!



Kul att du vill vara med i min tävling men jag behöver din mailadress också (den syns inte på bloggen, bara hos mig!)



Ha en bra lördag!

Susanne

2009-12-19 @ 11:35:23
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0