Hello my darling

Som jag längtat och som jag tjatat om det här. Äntligen finns ett stativ i min ägo, av modell Manfrotto Digi 718B. Det är ett reafynd som inhandlades idag för 699 kr på en av elektronikkedjorna.

Jag känner mig otroligt nöjd just nu. Stativet är lätt men känns ändå stadigt. Det är superenkelt att fälla ut och fälla ihop och det är smidigt att knäppa fast kameran på stativet. Tänk att jag har haft sådan ångest för att köpa ett stativ. Blir jag mer kräsen med tiden är det väl inte värre än att jag säljer detta stativ vidare? Nu får det lov att bli lite nattfotografering framöver för att testa vad det går för.



Foto från CyberPhoto.


Kommentarer
Postat av: Sebastian

tack så hjärtligt :) Det var precis det jag ville förmedla med den bilden. Helst skulle lakanet varit liite mer genomskinligt och modellen naken, men det får bli nästa gång :)

Grattis till stativet. Manfrotto är bra skit. Jag har ett likadant, fast det är liiite för klent när jag använder mitt 70-200mm-objektiv.

2009-12-28 @ 12:46:32
URL: http://www.sebbesula.se
Postat av: Emmeline

Kul med nya fotogrejer. Själv önskar jag och kikar på ny kamera. Vill ha en rikitg en ... har en liten som är perfekt att ha i fickan, men vill ha en för att ta riktigt bra bilder med. Är ju så skoj att fota! Kul att kika på dina bilder också! Uppdatera gärna med många fler bilder så blir jag glad, uppskattar dem verkligen. :o) Önskar dig ett Gott Nytt År!

2009-12-30 @ 00:39:15
URL: http://emmelines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0