Den skriker högt

Shit vad jag längtar efter att gå på konsert igen. Det var alldeles för länge sedan sist och konserttarmen riktigt skriker efter fler konsertupplevelser! Under 2009 har jag sett ett par artister.
* Anna Ternheim
* Hello Saferide
* Hoffmaestro & Chraa
* Miss Li
* Moneybrother
* Fibes, Oh Fibes!

Salem al Fakir och Maia Hirasawa hade jag biljetter till, men konserterna blev inställda/flyttade på en snopet sätt. Under hösten har det varit snålt med konserter i Sundsvall eller rättare sagt så har det inte varit några konserter som jag har velat gå på. Några jag skulle vilja se live är Melissa Horn, Those Dancing Days, Isak Strand, Lykke Li, John ME, Frida Hyvönen, Jenny Wilson, Melody Gardot, Kings of Leon och El Perro del Mar. Det är mest svenskt och många tjejer i min önskelista!

Nu ska jag ladda inför ett nytt konsertår och det börjar nog med Laleh i februari.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0