Läsning och vila

 

Äntligen har jag krypit ner i soffan under en varm och skön filt och kan vara själv i lugn och ro. Som jag längtat efter den här stunden under dagen (i går med för den delen)! När jag kom till jobbet i morse så fick jag på en gång en kommentar att jag såg arg ut och det kändes ju som en bra start på dagen *not*. Men faktum är att jag vaknade på helt fel sida i morse och det kändes som att jag var sjuk. Men när jag kollade min temp så visade det sig att jag hade en alldeles excellent temperatur på 36,7 grader som är min normala kroppsvärme.

Som ni förstår har det varit fel på allt och alla i dag enligt mig. Kropp och själ är alldeles urlakad efter veckan, trots att jag sovit väldigt mycket och skött mig i övrigt. Det gör mig lite sur. Dessutom käkar jag vitaminer så att jag inte ska känna mig så här trött! Men det verkar inte hjälpa.

Nu tror jag att jag ligger kvar under filten resten av helgen. Åtminstone för i kväll. Boken Lyckans Hjul av Kajsa Ingemarsson ska läsas ut och tidningarna Amelia och iFORM ska bläddras igenom. Det är få saker som är så avslappnande som läsning.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har nominerat dig i min blogg, hehe ;)

2008-09-13 @ 14:00:49
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: Nina

Tack för inspiration. Ska själva börja läsa på Lyckans Hjul. Hoppas den är bra.

/Nina

2009-02-01 @ 13:24:58
URL: http://www.enida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0