Indiskt på en söndag



I dag var jag på Tandoori House och åt en god middag. Måltiden inleddes såklart med ett vitlöksbröd, lasuni nan. Mums! Dagen har varit en riktigt uppförsbacke, men jag får skylla mig själv som drack Bacardi Apple+Ramlösa på förfesten i går. Jag borde veta bättre än att dricka sprit, min kropp tål det inte och jag blir extremt dålig dagen efter. Nu får det lov att dröja länge tills nästa gång jag dricker något alkolhaltigt, min kropp känns helt paj.

Nu är det bara att ladda inför en ny vecka, den inleds med måndags-spinning i morgon. Jag läängtar! Men det verkar vara svårt att få med sig något sällskap, det vore faktiskt kul om man hade någon att gå dit med. Någon som känner sig manad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0