Begraver mig under täcket

Huvudvärk.
Värk i ryggen.
Ont i nacken.
Feber.
Frossa.

Åh, välkommen kära höstvirus. Så jag har längtat efter dig! Det är verkligen så skönt att känna sig hängig och helt lost i huvudet. Ännu bättre kommer det säkert att kännas om man får en karensdag så man får lite mindre lön den 25:e. För att inte tala om hur ROLIGT det är att sjukanmäla sig och berätta för sina kollegor och sin chef att avdelningen blir en man kort.

Den som kommer på ett botemedel mot hederliga förkylningsvirus ska jag älska för evigt. Än så länge så har värktabletter räddat mig och jag har suttit framför datorn på jobbet och härdat i dag.

Jag fortsätter att knapra mina blåbärstabletter som jag fick av en kompis och mina veggie-tabletter, för någon gång måste väl mitt immunförsvar bli bättre.





(Klicka på bilderna för att läsa mer om kosttillskotten.)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, stackars dig gumman! Snyft.....

Ha i alla fall några bra dagar nu...KRAMIS från din mammut:)

2008-09-17 @ 21:19:41
Postat av: M

Mitt val Vegertarian S

2008-09-19 @ 10:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0