Find a way to make sweet music again

Häromdagen kom jag på att jag har en fruktansvärd alarmsignal på min mobiltelefon. Varför har jag haft ett skränande skrällande ljud som väcker mig på morgonen och gör mig på så dåligt humör så jag bara vill kasta mobilen in i väggen? Sagt och gjort-jag bestämde mig för att lägga in en må-bra låt i stället. Och vad kan vara bätttre att vakna till än Good Song med Salem Al Fakir?

I morse låg jag vaken och lyssnade på låten och njöt, i stället för att stänga av alarmet och somna om. Hela dagen har jag gått och trallat, visslat och nästan gjort hopsa-steg i korridoren på jobbet. Låten passar dessutom väldigt bra just nu när klockan precis har slagit om till fredag kväll! En skön helg väntar och den är helt orörd.

Salem Al Fakir- Good Song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0