Gnäll, gnäll, gnäll

Nyvaken och slö. Ryggen värker, huvudet dunkar och öronen spränger.

Det känns som att jag har sovit i ett och ett halv dygn, med undantag för några vakna pauser då jag sagt hej till näsdukarna och tekoppen. Här hemma ser det ut som ett bombnedslag, jag har lämnat alla grejer där jag har använt dem utan att bry mig. Febern är på god väg ner. Och tack och lov för det, för det är inte speciellt kul med 39 graders feber. Man känner sig rätt eländig.

Så vad ska jag göra i dag då? Jo, knapra Alvedon och duscha så jag känner mig pigg inför den dubbla körlektionen som är inbokad i eftermiddag. Bara att duscha känns som ett helt projekt. Så hur ska det gå att köra bil?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0