Tivoli-musik med Lenka



För ett par dagar sedan fick jag ett tips av en kompis. Hon tyckte att jag skulle lyssna på en låt, Trouble Is A Friend med Lenka. Åh så bra den är! Tack för tipset Z:a, den är helt i min smak. Lenka är en tjej från Australien och hon har fått ett par låtar spelade i Grey's Anatomy och tydligen även i Ugly Betty.

Eftersom jag tjyvkikat lite på kommande avsnitt av Grey's kan jag intyga att Grey's och bra musik  är en makalös kombo.


Foton: pressbilder från Lenkas hemsida

Kommentarer
Postat av: Z svarar

Ja du fröken... Den där mannen ger mig positvia rysningar som bara den.. Åh näej, jag kan inte förklara why!! Hahaha... Längtar tills denna veckas avsnitt av Grey's.. Bör komma natten mot fredag...

2008-11-26 @ 17:07:56
URL: http://liillenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0