Tankarna snurrar runt i skallen

Helgen i Stockholm fått mig att grubbla otroligt. Skulle jag klara av att bo där? Jag, den inbitne Sundsvallsbon?  På ett sätt vore det väldigt kul, för det finns så mycket fler möjligheter där nere än här i lilla Sundsvall. Tänk bara vad många konserter det finns där nere som man kan gå på. Och på en söndag är man inte begränsad till några enstaka öppna fik.

Men det finns såklart en stor nackdel med Stockholm. Stressen. Jag försökte gå i ett lugnt tempo i tunnelbanan, men det var en omöjlighet. Stress, stress, stress. Det är helt sjukt.

Den största fördelen med Stockholm är helt klart alla jobbmöjligheter. Lite lockande är det allt.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hmm ja det är stressigt i tunnelbanan men man vänjer sig snabbt ;) Jobbmöjligheter finns det hur många som helst av. ångrar inte alls att jag flyttade ner ;)

2008-11-11 @ 10:44:57
URL: http://hidenas.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hoho hörde du hade lektion efter mig idag. :-) Trodde jag skulle se dig men inte då!

Å du Sundsvall finns ju alltid kvar om man vill iväg å prova bo på nåt nytt ställe.:-)

2008-11-11 @ 17:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0