Vid älvens kant


image37image38image39image34
image35image36

Många timmar har jag spenderat vid den här platsen. När det varit stressigt i vardagen så har mina föräldrar tagit med mig hit oavsett årstid, väder och vind. Och visst kändes det i hjärtat när jag var där för ett par dagar sedan. Det var tyst och lugnt och fridfullt. När man blir äldre uppskattar man att man fått vara med om vildmarksliv, fiske, jakt och bärplockning -sådant som man tjurade över ibland när man var yngre.

Ah, jag måste börja vara ute i luften mer! Den kvalmiga kontorsluften kräver lite motvikt.

Kommentarer
Postat av: Mammut

Oj, mina ögon tåras då jag läser din blogg idag. Tänk att få en så bekräftelse från sina vuxna barn, det finns inget som går upp mot sånt!!

2008-03-10 @ 21:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0