Påskhelg

Dags att åka iväg en sväng igen till Gräftåvallen. Så här kommer det förhoppningsvis se ut när coola jag och coola Karro solar på fjället.
image51

En och annan kask slinker nog säkert ner på den här altanen som har sol hela dagen (för sol ska påsken bjuda på).
image48

Höglund måste antagligen ha massa skydd på sig som vanligt när han ska busköra på skotern. Jag kommer att vara lite orolig.
image50

Några korvar kommer också att grillas (lägg märke till mina raka quorn-korvar till vänster) ute i det fria.
image52

Och Daniel kommer nog att dona och feja med nöjd min.
image53

En och annan after-skoter öl och jäger räknar jag också med i påskhelgen.
image54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0