Borta bra

Dagarna i Åre kan sammanfattas med mycket stillasittande, bra föreläsningar och positiv stämning. Tågresan till Åre var grymt rolig med restaurangvagnar och trubadurer. Hela fredagen var det föreläsningar som samtliga skapade framtidstro och visioner.

Under middagen på fredag kväll var det cheferna som stod för underhållningen och jag blev mycket imponerad över hur alla bjöd på sig själva från topp till tå. Modigt och genomtänkt.

Hotellet Tott kan verkligen rekommenderas, snygg design och fräscha rum som kändes toppmoderna. Dessutom hade de ett spa som jag och mina rumskompisar passade på att utnyttja. Att få ligga ner och få en ansiktsbehandling var guld värt i går förmiddag efter stressiga dagar. Sen förflyttade vi oss till Holiday Club och tillbringade några timmar på Saunaworld. Underbart med ångbastu med eucalyptus i luften och ljusterapibastu med mint i luften.

Snart är det påsk och jag ska vara lite ledig. Två arbetsdagar nu i veckan innan det är dags för lite välförtjänt semester då jag ska ta hand om mig själv och må bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0