Sol ute, sol inne, sol i sinne

Om någon undrar vart min header på min blogg tagit vägen, så kan jag bara rycka på axlarna lite förtvivlat och svara; jag vet inte. Bloggen får se tom och ful ut över midsommar så löser jag det till veckan.

Nu har jag tvättat och packat lite inför midsommarhelgen, som enligt min tradition spenderas i Umeå. I år tangerar vi rekordet och blir lika många personer som åker uppåt som första året vi åkte-det trodde jag aldrig skulle hända. Det kommer att bli trångt och härligt i stugan som vi har hyrt. Och min packning måste fanimej slå något slags rekord. Den som yppar ett ord om min packning när jag ska packa in mig i stugan kommer att få på moppo, eftersom jag har med mig TRE picknickfiltar som är avsedda för helgens göromål.

Nu ser jag fram mot picknick, brännboll, grillning, djuuupa samtal på nattkvisten, utgång och dans på midsommardagen, lite karaoke, sol, bad, skitsnack och annat kul.

Trevlig midsommar.

Kommentarer
Postat av: Zarinah

sv: Den var ypperligt god!!! :D



Och hur mkt packning har du med dig egentligen?? Hahaha.. Trevlig midsommar!!

2008-06-20 @ 00:45:11
URL: http://liillenz.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi ses väl förmodligen inte i år heller ;) haha!



Hoppas vistelsen blir bra här i regn-umeå i alla fall! ;D

2008-06-20 @ 10:28:36
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0