Skönt sound med Those Dancing Days

Tidigare i våras introducerade en arbetskompis en låt med Those Dancing Days för mig som jag skarpt gillade. Nu såg jag precis en video med samma grupp, med en annan låt.

Efter att ha googlat lite på gruppen inser jag att Those Dancing Days är en grupp bestående av tjejer som kommer från Nacka, Stockholm. För ett par veckor sedan spelade de på Hultsfredsfestivalen och förra året blev de signade av ett skivbolag och släppte en EP. Det här är en grupp som jag ska hålla utkik efter och förhoppningsvis kommer det snart en fullängdsskiva.

Those Dancing Days- Run Run

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag använder en Panasonic Lumix DMC-TZ3. En kompaktkamera. Den är bra! Mycket optisk zoom (10x), 7.2 megapixlar, vidvinkel.



Det är väl ingen partykamera direkt för det blir lite brusigt vid höga ISO-tal om det är väldigt mörkt inne och man ska ta foton över stora vyer eller hur man ska säga, ett helt rum t.ex.



Det är mycket funktioner på den men lätta menyer =) Nu var den ju ganska billig också såg jag



http://www.pricerunner.se/pl/29-878570/Digitalkameror/Panasonic-Lumix-DMC-TZ3-Black-priser



Den är gansk tung dock, men jag gillar det för den känns inte så plastig =) Batteriet håller skitbra också! Behövde aldrig ladda det en enda gång när vi var i Grekland! och då gick ju kameran varm och man kollade mycket på bilderna i displayen osv! Man får med en laddare till den så det är bra. Inget tjafs med vanliga AA-batterier som tar slut efter 2 timmar mao.



Det finns ju efterföljare till TZ3:an med som säkert är ännu bättre :)



Jag vill också ha en systemkamera. Men tills jag har råd duger den här ypperligt. Blir ju bra bilder med den som du kan se :)

2008-06-28 @ 11:06:28
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0