Ytterligare en överfallsvåldtäkt i Sundsvall

De senaste fyra, fem veckorna har det vid fem tillfällen skett försök till våldtäkt/våldtäkt i Sundsvall. Det senaste nu i helgen. Fruktansvärt obehagligt. Förra helgen blev en tjej ursinnig och skallade mannen som hoppade på henne, i ansiktet. Så önskar man att alla tjejer skulle reagera om de någonsin skulle råka ut för någon rubbad människa. Men alla reagear inte på samma sätt när de utsätts för yttre hot.

Själv vill jag inte längre gå hem från krogen på helgerna, trots att det är ljust nu på sommaren och en väldigt kort bit att gå. Och jag fullkomligt hatar att jag ska behöva känna rädsla för andra människor, att jag så fort jag hör ett ljud på väg hem på kvällen hoppar till och att jag går med vassa nycklar redo i min hand.

Mina tankar går till tjejen som blev överfallen nu i helgen. Ett vidrigt brott har begåtts och jag hoppas verkligen att polisen får bra tips från allmänheten så att idioten till våldtäktsman blir dömd.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag håller fullständigt med dig om detta! Va bra att du är rädd om dig gumman.

Hoppas för allt i världen att detta elände får ett slut snart!!! Usch, usch.....

2008-06-16 @ 22:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0