Ett stjärnfall från den molniga himlen

För en halvtimme sedan när jag stod ute på balkongen såg jag en klar, fallande punkt på himlen. Ett stjärnfall! Det var andra gången i mitt liv som jag såg det och man kan bara hoppas på att stjärnfall är ett bra tecken. Det var lite märkligt att se ett stjärnfall när det är molnigt och dimmigt ute, det kom som från ingenstans.

Visst brukar folk säga att man får önska sig något när man ser ett stjärnfall? Jag gjorde det i alla fall, det återstår att se om min önskan faller in.

Kommentarer
Postat av: Helena

Får jag också önska nåt i och med att du pratade med mig i telefonen samtidigt, tror du det räkans?

2008-01-11 @ 19:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0