Cypern? Åland? Hudik?

Av någon anledning spritter det i kroppen och jag känner att jag vill hitta på saker. I dag har jag faktiskt preliminärbokat en resa till Cypern i maj. Nu håller jag bara tummarna för att min kompis får semester den vecka som vi vill åka, för då är det klappat och klart. Wiiii, vad kul!

Samtidigt känns det som att det vore läge att dra ihop ett gäng och ta en Ålandskryssning någon helg framöver. Kanske man skulle fråga runt lite, det kanske är några som nappar. Egentligen skulle jag lika gärna kunna tänka mig att åka till Hudik en helg, ta in på hotell en natt och bara ha kul.

Tur att man har kompisar som också tycker om att ha roligt. Det är dags att börja smida lite planer.

Kommentarer
Postat av: emma

Jaa.. jag vill också bara fara iväg sådär spontant :) Men men, är man fattig har man inte så mycket till val!

2008-01-20 @ 10:39:45
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0