Trött så trött

Det skulle vara så skönt att hasa ner lite i soffan, känna hur jag glider in i dvala för att sen sova ett par minuter. Kruxet är bara att jag då blir uppe halva natten i stället och det matchar inte med mitt jobb och mina arbetstider.

Ibland kan jag sakna studentlivet och friheten som det gav. Ville jag vara uppe och plugga på nätterna och sova på dagarna så var det inga problem.

*här ringde telefonen och jag pratade ett par minuter...för att sen tvärslockna i soffan*

Så var det med det. Men det verkar inte vara något problem att sova för natten trots en "powernap" på en nätt timme, eftersom jag håller på att somna i soffan igen. Jag tror jag behöver ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0