Nya tider, nya utmaningar

Utbildningen på jobbet är avklarad och jag fick godkänt på provet som jag hade i går. Så nu är det dags för något nytt att sätta tänderna i.

Till veckan ska jag börja i en "studiecirkel". Det är nämligen så att jag äntligen fått arslet ur och bestämt mig för att bli mer engagerad i politiken. Nu finns det tid, ork och gnista att ta tag i det!

Häromveckan låg det på hallgolvet en inbjudan till nya medlemmar i socialdemokraterna att gå en introduktionskurs och jag var snabb att svara ja. Det ska bli intressant att se vilka människor som kommer dit på måndag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Har en bekant här uppe som började engagera sig i nån kommunistisk förening (röda stjärnan tror jag) och nu blir det bara snack om sånt på alla fester. Jag blir så trött *s* Nog för att jag är röd, men inte SÅ röd ;)

2008-03-01 @ 11:23:33
URL: http://twentysomething.webblogg.se
Postat av: Mr M

http://www.st.nu/nyheter/lokalt.php?action=visa_artikel&id=712463

2008-03-04 @ 11:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0