Mogen för nya uppgifter?

Snart är utbildningen på jobbet klar som jag har gått i ett par veckor och jag förväntas att börja arbeta med det nya som jag har lärt mig. Mina arbetskompisar frågar hur det går för mig och det enda jag har kunnat svara är det visar sig. Men ärligt talat så är jag inte speciellt orolig för att jag inte ska klara av det nya som jag lärt mig.

Visst kommer jag svära en hel del.
Visst kommer jag att slita mitt hår flera gånger per dag i början och se helt galen ut.
Visst kommer jag att vilja skrika ibland av frustration.

Men det kommer att lösa sig. För mitt i alltihop så är jag så ärligt glad över att få utvecklas och lära mig nya saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0