Borta över nyår

En skön vecka i fjälls väntar och jag håller på och packar för fullt. Underställ, skoterkängor, täckdress, halsduk (eller egentligen tre stycken), mössor, tjocksockar, dunsockar, tjocktröja, munkjacka....listan är lång! Dessutom ska man ha med sig normala kläder och sänglinne. Handduk får jag inte heller glömma. Ni förstår hur mycket packning jag kommer att släpa med mig.

Det  ska bli underbart att komma iväg en sväng. Vi är ett gäng på nio personer som åker iväg och sen sluter det upp fler folk under veckan. Kul! I morgon bitti bär det av.


Kommentarer
Postat av: Emma

Du får vinka till våran fjällstuga då ;)

2008-12-28 @ 19:03:00
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0