Kommande konserter

Efter att ha avverkat några konserter i vår och i sommar så känner jag mig taggad inför hösten och nya konserter. Än så länge har jag hittat två stycken som jag vill gå på.

Florence Valentin 12 september, Stadshuset (nattklubbsdelen)
Håkan Hellström 12 november, Stadshuset (Spegelsalen)

Inträdet till konserten med Florence Valentin kostar 115 kronor, ett bra och överkomligt pris. Biljetten till Håkan Hellström däremot kostar 345 kronor! Lite väl saftigt om ni frågar mig. När jag var på Winnerbäck/Krunegård/Miss Li /Emil Jensen så kostade det 375 kronor. Då var det desstom cafétält, öltält, skivbutik, korvmojar och en hel scen som hade monterats upp-det var mer som en liten minifestival.

Å andra sidan så är Spegelsalen en helt överlägsen konsertlokal. Det är en mäktig känsla att lyssna på musik bland kristallkronor, guld och röd sammet.

Florence Valentin- Pokerkväll i Vårby Gård



För mer information om konserterna, kika in på Entré Sundsvalls hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0