Google Wave

Jag har just tittat på ett videoklipp som är på en timme och tjugo minuter. Det handlar om Google Wave, ett nytt webbaserat verktyg för kommunikation online. Det verkar otroligt smidigt hur man kan sköta e-postkonversationer, anteckningar och bilder och allt sker i realtid. Samma sekund som jag skriver en bokstav så ser mottagaren av meddelandet det- om jag som avsändare valt det. Funktionen som kan översätta meddelanden på 40 olika språk i samma stund som man skriver ett ord, är otroligt imponerande.

Det här är framtiden och jag vill att Google ska släppa det nu! Titta på det här ni också så förstår ni vad jag menar.

Demo av Google Wave

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0