Barbeque och sånt

Min kamera och jag har varit åtskilda sedan i lördags. Efter svåra abstinensbesvär och väldigt mycket längtan så har vi nu återförenats ikväll.

Senast jag använde kameran var i lördags, då det var en riktig bra kväll med ett par glada vänner. För ovanlighetens skull blev det en tjejkväll med grillning och det var väldigt skönt med tjejsnack en hel kväll. Vi insåg att det inte var många av oss som hade tänt en grill tidigare, utan vi har med glädje låtit andra (läs: killar)  tända grillen och stå i grilloset om de har erbjudit sig. Resten av diskussionen om grillning och hur man går tillväga för att få bästa grillglöden tänker jag utelämna. En sak är säker- vi grillade med stil.

Här kommer några bilder från i lördags, då det var tropisk värme ute och vi satt på uteplatsen ända till klockan ett på natten.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter jättemysigt! Jaså, har inte mamma lärt dig att tända eld på en grill nån gång?? Hmm....

Vilken miss av mig!

2009-06-04 @ 15:17:38
Postat av: Emma

vad mysigt! :)

2009-06-04 @ 20:56:48
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Zarinah

Gud så mysigt ni hade det då!! Och jättefina bilder som vanligt!!

2009-06-06 @ 01:33:41
URL: http://liillenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0