Fem år och sprallig

Här är den sköna lilla femåringen som jag fick förmånen att umgås med i några dagar under veckan som var. Efter ett tag märkte han att jag gillade att fota och ställde sig gärna framför kameran. Dessutom blev han en riktig hejare på vilka foton jag skulle radera från minneskortet i kameran; ta bort det där kortet Johanna, det där kortet är suddigt, det där är fult...det där är konstigt. På dessa bilder ser han väldigt sammanbiten ut eftersom det började regna precis när han hade plockat upp prästkragen som han skulle visa för mig och kameran.




Kommentarer
Postat av: sandra

SV: Tack så mycket, det är min kusin som hjälpt mig själv fattar jag inget! Ska leta redo på lite andra foton sen, de där var från bloggen!

Ha det bra kram

2009-08-17 @ 09:39:22
URL: http://nordinsandra.blogg.se/
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Vilka härliga porträtt, gillar dem! Speciellt att de är i en serie, med ett par foton med fokus på blomman!

2009-08-20 @ 13:12:48
URL: http://myphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0