Hårbryderier

På onsdag är det dags för ett besök hos frisören och halva dagen kommer att spenderas i frisörstolen. Undra om jag ska tordas att göra något radikalt den här gången? Förra gången jag var där så föreslog min frisör en asymmetrisk frisyr men jag känner mig lite skeptisk till att det blir bra på lockigt hår och fegade ur. Mitt hår är som bekant väldigt krulligt. Hade jag haft rakt hår så skulle jag inte tveka, för det är hur snyggt som helst med asymmetriska frisyrer.

Tänk om man skulle tordas göra något sånt här.

image41image42

Det bär emot att klippa av all längd på mitt hår bara trots att jag tycker att de kortare frisyrerna är fina. Nåja, min frisör har alltid bra och nya förslag så jag borde lämna över en stor del av beslutet till henne. Tack och lov att hon är tillbaka från barnledigheten så att jag kan känna mig trygg när jag går dit och nöjd när jag går hem.

Foton från mycutwalk.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Mamma förstås:)

Neeeeeejjjjj, klipp inte ditt hår kort:(

2008-03-17 @ 20:03:57
Postat av: Emma

Jooo! Klipp till! Man måste ju testa lite. Det växer ju ut :P

2008-03-17 @ 22:28:16
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0