Bokmalen kryper fram mot sommaren

Fast jag har varit gräsligt trött två kvällar i rad har jag varit ordentligt tjurskallig och legat och läst, i stället för att lägga ner boken och släcka lampan.

Det är boken Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson som får mig att bara vilja vara hemma och läsa. I går morse ville jag knappt gå på jobbet för att jag då inte skulle få läsa på flera timmar. Dessutom blev jag medsläpad på grillkväll fast jag sa att jag ville vara hemma och sova (en liten lögn som jag trodde skulle göra att jag fick vara hemma och läsa i stället för att umgås med folk). Under grillkvällen i går fick jag aska/glöd i ögat och det smärtade till ordentligt. Trots detta var jag "tvungen" att spärra upp ögonen och läsa en timme när jag kom hem.

De två andra böckerna i Milleniumtrilogin är redan beställda. Varför skulle jag fega när jag lade första beställningen?

Nu ska jag ta mig ett långt härligt lördagsbad. Med mig i badet kommer jag självklart ha med mig Lisbeth Salander, Mikael Blomkvist och den Vangerska släkten.

Kommentarer
Postat av: Emma

Stor P ska det vara ja.. jag som skrivit fel =)



Visst är den spännande! Har köpt 3:an nu, men inte börjat på den än... Super Mario har tagit upp all min tid ;)

2008-06-14 @ 13:41:49
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: Zarinah

Tack!! Det gick kanonbra!! Läs inte ihjäl dig nu ikväll!! :D

2008-06-14 @ 16:47:01
URL: http://liillenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0