Brinner av

Jag drog en lättnadens suck när jag gick från jobbet klockan sju i kväll. När jag kände den friska vårluften utanför portarna så var det inte utan att jag funderade på varför man måste vara inlåst innanför kontorsväggarna hela dagarna! Vilken befrielse det är att känna att jag är fri att göra vad jag vill i två dagar, nu när det äntligen är helg. Veckan har varit så motig med huvudvärk och värktabletter mest hela tiden.

Efter en delikat matlåda från gårdagens jobb-lunch så ska jag nu brinna av i soffan och titta på Så ska det låta. Planen är att hasa ner ordentligt i liggposition med en kudde och en skön filt. All hjärnverksamhet ska gå ner på minimum-nivå.

Aaaaah, sååå skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0