Misstag kan också vara bra

Ibland kan det bli såna här foton som här nedanför när man fumlar med kameran under en lång slutartid. Jag tror att jag ska börja experimentera mer med min kamera. Leka lite mer, testa nya saker. Frågan är bara vad man ska fota inomhus nu när det är så becksvart ute när man kommer hem efter en arbetsdag. Det finns några saker som man som fotointresserad "måste" prova på. En sådan sak är att fota karamellfärg i vatten. En vattendroppe som faller mot en vattenyta är en annan utmaning och som jag ska prova att få till någon bild på.

Någon som har andra förslag på vad jag kan foto inomhus på kvällstid? Det känns som att jag har lite idétorka så ni får gärna ge mig förslag på vad jag kan fota! Jag brukar inte tigga om kommentarer av er som läser här (trots att ni är väldigt dåliga på att kommentera). Men för tusan; kom igen nu och ge mig lite idéer.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Va läckert det blev, vad är det för något? Är det cigarettrök eller vad? Prova att fota rökringar ha ha....

2009-11-04 @ 08:15:05
Postat av: Helena

motiv att fota inomhus ... löddret i ett bubbelbad, alla former av stilleben, såpbubblor, lek med att zooma samtidigt som du exponerar. Kommer inte på nåt mer nu hoppas du får inspiration :)

2009-11-04 @ 21:24:39
URL: http://hidenas.blogspot.com
Postat av: Angelica

Gryma bidler! :D

2009-11-08 @ 10:37:01
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0