Tråkig insikt

Förr kunde jag hålla igång och utan problem gå ut på lokal onsdag, fredag och lördag. Och jobba heltid. Det existerade knappt en fredag och lördag som jag inte var ute i farten. När jag hade varit ute en fredag kunde jag gå och lägga mig klockan tre och sen kliva upp klockan åtta morgonen efter, för att gå till jobbet och sälja lite skor. På lördag eftermiddag sov jag en timme och kastade mig sen i duschen och började förbereda mig för utgång igen.

Ikväll när jag var på afterwork så kände mig helt färdig när klockan var elva, så jag traskade hemåt i ösregnet. Inte ens ett par öl och en whisky hjälpte upp tröttheten och huvudvärken. Jag känner mig knappt påverkad men kommer garanterat känna av att jag druckit alkohol i morgon och vara svintrött hela dagen.

När blev det så här? Jag förstår inte.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Tough break...vi blir alla äldre :-)

2009-03-21 @ 08:36:25
URL: http://kellbranch.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha.. ;)

2009-03-21 @ 10:19:27
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0