Sundsvall-Stockholm

Av någon anledning spritter det i hela min kropp och jag känner för att hitta på en massa saker! Under eftermiddagen i dag fick jag ett infall och började tänka på att fara ner och hälsa på Helena i Stockholm i helgen. Ju mer jag tänkte på det, desto mer lockande kändes det.

Efter att ha kollat lediga bussplatser så hörde jag med Helena. Klappat och klart! Helgen tillbringas i Stockholm.

Bussen går direkt efter att jag har slutat jobba. Nog för att det kan vara lite jobbigt att skumpa på en buss i fyra timmar, men för 440 kronor tur och retur kan man verkligen inte klaga (tåget skulle ha kostat 1300-1400 kr och det är jag faktiskt för snål för). Det kan vara rätt skönt att lyssna på musik och tänka lite ett par timmar.

Nu är det dags att rafsa ihop lite kläder i resväskan, bara tvätten torkar någon gång. Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: jag vet, stolen är fab fab fab!



Kram på dig

2008-11-07 @ 12:05:25
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Zarinah

Hoppas du får en trevlig helg!!



Och yes, jag ska på audition... Inget stoppar mig nu!! Hahaha :P

2008-11-07 @ 23:42:32
URL: http://liillenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0