Semesterklipp

Mina ögonlock har hållit på att falla igen konstant under Grey's Anatomy ikväll! Skandal. Av ren viljekraft lyckades jag se klart på avsnittet av världens bästa teve-serie utan att slumra till. Kanske är det mer ansträngande än vad man tror att sitta hos frisören i fyra timmar.

Håret ja. Jag vet inte om jag är nöjd. Om ett par dagar kommer jag känna om jag gjorde helt åt helvete som klippte av mig mina lockar eller om det känns nytt och fräscht med en kortare frisyr som dessutom är betydligt "rakare". Jag hade hjärtklappning av nervositet ett tag när jag satt i frisörstolen. När man har haft långt hår i flera år så sörjer man lite när man klipper av det...det gjorde jag sist också. Men efter ett tag brukar det kännas klockrent med kortare frisyr, så jag hoppas att den känslan infinner sig fort.

Nu blir det skönhetssömn så jag orkar upp och packa resväskan i morgon bitti.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du ser ju svinproffsig ut ;)

2008-03-20 @ 08:10:46
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0