Knark är bajs trots Winehouse

Jag gillar inte droger. Jag till och med hatar allt vad droger heter. Och därför har jag länge låtit bli att lyssna på Amy Winehouse, som en slags protest. Tills för en vecka sedan när två av mina arbetskompisar, Hårdrocks-Jocke och Hip-hop-Jessica, båda pratade sig lyriska om hennes musik. Om de båda två gillar Winehouse så måste hon vara bra, tänkte jag.

Så jag gav knark-Amy en chans. Och faktiskt så är hon ju riktigt bra.


Tears Dry On Their Own- Amy Winehouse


Kommentarer
Postat av: Emma

Ska man bojkotta artister för att de använder/använt droger så finns det ju knappt några kvar att lyssna på... tyvärr!

2008-03-09 @ 18:43:10
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0