Botemedel efter en skitdag

Dagen har varit överjävlig. Redan när klockan ringde i morse så kändes det fel i hela kroppen och jag kände mig arg och sur. Av åtta timmar på jobbet så har jag nog spenderat sju av dessa med att längta hem och få krypa ner under täcket. Eller att få prata med mamma. Eller att få softa med kompisar framför en film. Eller att få kramas. Men i stället ringde en kompis och frågade något underbart.

Vill du följa med på Ikea och kolla lite?

Oh yes, SJÄLVKLART ställer jag upp som sällskap när det ska shoppas. Inga problem. Det var precis vad jag behövde i dag, shopping frigör endorfiner i min kropp! En och halv timme senare och 900 kronor fattigare åkte jag hem och var på mycket bättre humör än vad jag varit på hela dagen. Shopping är som lyckopiller. Tack Emma!

Kommentarer
Postat av: M

Ja se samlare... ;)

2008-03-05 @ 12:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0