9/11-en enda stor konspiration?

En viss Mr M har tjatat på mig att jag måste se en film på Youtube som heter Loose Change. Så i går kväll såg jag äntligen filmen och i dag har jag gått och funderat på den. I filmen framförs en rad argument till att den amerikanska statsmakten döljer något om terroristattackerna som skedde i USA 2001.

Det är vissa saker i filmen som verkligen får en att tvivla på om den bild som amerikanska myndigheter kablat ut till omvälden, är sanning. Titta på filmen själv när du har 80 minuter över och börja fundera vad som egentligen hände den 11 september 2001 i USA. Filmen skapar griller i huvudet på en och en hel del frågetecken.

911 Loose Change

Kommentarer
Postat av: Emma

Är det samma snubbar som gaggar om att månlandningen var fejk? ;P Jag har sett dokumentärer om de där konspirationsteorierna men nej, jag går nog inte på dem ändå :)

2008-03-26 @ 09:53:38
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0