Hemkörning av matkasse i Sundsvall

Jag trodde inte mina ögon när jag nyss hittade företaget matservice.se som kör hem matvaror till människor i Sundsvall! Detta måste testas, för tänk så skönt att få maten levererad hem till dörren i stället för att få ap-armar när man går från affären. Dessutom måste det bli att man bara handlar det man verkligen har tänkt att handla, inget onödigt slinker med ner i kundvagnen.

För att få matvarorna hemkörda måste man handla för minst 400 kronor. Det kostar naturligtvis en liten slant också; priset varierar vad jag kan se allt mellan 4 kronor och 49 kronor beroende på när man vill ha varorna levererade. Man betalar direkt med Visa-kort, Mastercard eller American Express när man lägger beställningen.

Är det någon som hört något om matservice.se? Skriv en rad och kommentera i så fall.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har hört om det där tidigare i Sundsvall. Måste ju vara asbra för t.ex handikappade och äldre förutsatt att de kan använda Internet =)



Men vi som är "normala" borde väl kunna promenera med kassarna om man bor nära en matbutik i alla fall ;-)

2008-07-18 @ 10:31:00
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: Johanna

När man släpat kassar i sex år från affären så tröttnar man lite på det, därför kommer hemkörning utnyttjas någon gång ibland (om det fungerar bra) när tunga grejer ska inhandlas. Inte jämt-såklart. =)

2008-07-18 @ 14:41:44
URL: http://mattssonjohanna.blogg.se/
Postat av: M

Eller så tar man körkort... :-)

2008-07-21 @ 21:02:46
Postat av: Johanna

Jag handlar av Matservice.se varje vecka och de är helt suveräna på färskvaror och att hålla leveranstiderna. Betyg 5 av 5!

2009-03-19 @ 07:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0