Körlektion #15 - det går runt, det går runt, det går runt

Det gick lite bätte med rondellerna i dag. Fortfarande så gick det inte bra, men det var åtminstone inte katastrof. Jag tyckte att jag inte gjorde så mycket mer än att snurra runt. Rondell efter rondell. Hela varv, halva varv och kvartsvarv. Blinka än hit och än dit.

Fortfarande så ställer det där med växlingen till det för mig. Både min körskollärare och min mamma har sagt åt mig "tänk inte så mycket, bara gör det". Men det går inte, jag måste tänka när jag växlar för annars får jag inte i någon växel alls. Jaja. det är väl bara att traggla och växla bara för att få växla, även om inte situationen kräver det.

Faktiskt så känns det skönt att inte ha några fler körlektioner inbokade, nu ska jag öva hemma i stället.

Nu blir det tyst här om min bilkörning ett tag. Vi ses ute i trafiken!

Kommentarer
Postat av: tijons

Hur går det med körkortet nudå? ;)

2009-08-29 @ 16:53:02
Postat av: Emmas Form

Kom också att tänka på det här.. hur går det med kortet? Tog du det?

2010-01-10 @ 10:40:49
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0